При створенні сайту мало просто вивчити сайти конкурентів, потрібно чітко виділити цільову аудиторію для кожного товару або послуги і створити відповідний потребам людей сайт. Чітка орієнтованість на цільову аудиторію дає підвищення конверсії інтернет-магазину в десятки разів. У вашої цільової аудиторії є проблеми, сумніви і страхи. Якщо ви пропонуєте їх рішення - ви завойовуєте довіру клієнта. Ось найпоширеніші страхи при покупці: - Брак, неякісний товар, - Довга доставка, - Некомпетентність продавця - Недотримання термінів. Ви повинні ненав'язливо усунути ці страхи, правильно обігравши їх. Тут особливо добре працює візуальний ряд - ілюстрації та відео. Наприклад, сайт веб-студії в Тернополі розвіює страхи клієнта вже з першої сторінки. Чого може боятися клієнт, який замовляєм інтернет-послугу розробка сайтів тернопіль? Що йому не підійде привабливий дизайн, приємні програмісти та сайт, що буде продавати товари в Інтернеті? Всі ці страхи виділені і спростовані. Текст на сайті завжди повинен містити продають заголовки і по-необхідності підзаголовки. Заголовки дуже важливі - саме по ним читач визначає, чи цікава йому стаття. Чіткі заголовки - запорука високої конверсії. Заголовок, що продає відповідає на потребу або запит цільової аудиторії. Наприклад, заголовок «Сайт, що продає в Тернополі» - не чіпляє. Він занадто розмитий. Додамо більше конкретики, фактів і загальну потребу в заробітку: Тема «Як Віктор заробив 2000 доларів на продажі тапочок всього за 5 днів?» Вже набагато ефективніше. По-перше, тут присутні конкретні цифри. По-друге, такий заголовок змушує читача прикидати ситуацію на себе. Він розмірковує: «О, я теж з Тернополя ... 2000 доларів - пристойна сума, непогано було б її заробити. Тим більше, всього за п'ять днів ... » Є. Увага ви залучили - тепер у вас є значно більший шанс переконати відвідувача зробити цільове дію. Так тексти працюють на збільшення конверсії сайту. Зробити красивий сайт може практично будь-яка веб-студія. Але краса - це дуже мало. Сайт повинен працювати на вас. Дивно набувати марну річ. Ви ж не будете купувати непрацюючий автомобіль, телевізор, холодильник ... Так навіщо вкладати гроші в розробку неефективного сайту? Куди раціональніше інвестувати кошти в інструмент, який почне приносити прогнозований дохід вже протягом 1-2 місяців.