ИНФО сайта
  • Пользователи: 2+0
  • Новости: 1665+0
  • Комментарии: 0+0

Вход на сайт


  

  • Розробка сайтів: інтернет-магазин та Інтернет

    Опубликовал: AlexT в Интернет новости Украины - Чт, 19 марта 2015

    Розробка сайтів: інтернет-магазин та Інтернет

    Для сайту Інтернет-магазину функціональна складова також важлива, як і візуальне оформлення. Говорячи про економію, саме часте оману початківців електронних комерсантів: «стартовий капітал Інтернет-магазину прагне до нуля». Можна взяти безкоштовний або дешевий хостинг, готовий шаблон дизайну і одного контент-менеджера, який завантажить фото та опис товарів - готово, сайт почне приносити прибуток з місця в кар'єр. Дуже поширене серед новачків Інтернет-бізнесу використання готових безкоштовних CMS типу Joomla або WordPress, водночас тернопіль розробка сайтів на двигунах не завжди найкраще рішення. Такі системи слабо захищені від злому (що особливо критично для електронної комерції) і виконані незручно для місцевих користувачів, так як розроблялися для західної аудиторії без урахування особливостей ринків СНД.


    Найчастіше такі починання, без серйозних технологій, чіткого бінес-плану та виразної маркетингової стратегії, є марною тратою грошей і через місяць закриваються.


    Висновок: вчіться на чужих помилках, не економте на власному програмному забезпеченні. У традиційній торгівлі ніхто не відкриває магазин у важкодоступному місці, що працює по 2-3 години на день з продавцем, який не вміє рахувати. Так само і в Інтернеті, якщо ви поки не готові вкладати гроші в фундамент свого сайту - не варто і затівати «будівництво», ви просто витратите гроші даремно.


    Маркетинг Інтернет-магазину


    Не забувайте про класичний маркетинг-міксі (або 4P): Product, Price, Promotion, Place. Треба мати чітке уявлення - що, кому і за якою ціною ви будете продавати, і як ви будете просувати свій продукт на ринку. Що стосується реклами в Інтернеті, то для Інтернет-магазину це пріоритет № 1.


    По-перше, Ваш клієнт вже стоїть, можна сказати, в одному кліці від входу в ваш магазин, тобто ви розміщуєте рекламу в місці продажів і задовольняєте вже існуючий попит, а не формуєте його як у випадку з традиційною рекламою.


    По-друге, Інтернет-реклама краще налаштовується на цільову аудиторію (тобто таргетована) ніж реклама в ЗМІ або традиційна «наружка».


    По-третє, розрахунок ефективності Інтернет-реклами простий, показовий і автоматизований.


    Невелика ремарка для невеликих стартапів. Просуваючи свій ресурс в пошукових (Google AdWords або Яндекс.Директ) по найпопулярніших і очевидним ключовими словами, пам'ятайте, що вартість показів визначається аукціонним методом, враховуючи високу конкуренцію, кожен клік для вас може стати «золотим». Ефективною тактикою може стати вибір большего кількості менш популярних, але більш конкретних пошукових запитів (наприклад, що містять конкретне місце або назва марки товару).


    Висновок: просувати Інтернет-магазин краще в його «природному середовищі» серед користувачів Інтернету, а для розрахунку ефективності використовувати сучасні можливості веб-аналітики.


    Відносини з клієнтами


    Успіх в електронній комерції в чому залежить від того, як ви будуєте роботу з клієнтами. Розробка сайтів тернопіль це початок процесу, а продажі на сайті окрема сфера. Коли у вас кілька десятків клієнтів, питання про придбання CRM-системи (Customer Relationship Management) не варто гостро. Але починати сегментувати своїх клієнтів треба відразу ж. Принцип Парето, безумовно, застосуємо і для Інтернет-магазину: 20% клієнтів дають 80% валового прибутку. Але Принцип Парето - це усереднений висновок, що дає загальне уявлення про аналіз ефективності. Для прикладної роботи з клієнтами Інтернет-магазину ми б рекомендували використовувати добре зарекомендував себе RFM-аналіз, де Recency - давність останньої покупки, Frequency - частота покупок, Monetary - загальна сума всіх покупок клієнта). Згрупувавши своїх клієнтів за цими ознаками і присвоївши цим групам умовне позначення, Ви завжди зможете робити адресні розсилки та пропозиції конкретної групи клієнтів або, приміром, завжди будете знати, що надійшла скарга від «важливого клієнта».


    І наостанок: Інтернет-магазин - це не проектна, а процесна робота. Так, ми можемо зробити для вас якісний, багатофункціональний і ефектний Інтернет-магазин, але привести його до сталого і довготривалого успіху можете тільки ви самі. Інтернет-магазин - це постійна і копітка робота, процес рівною мірою творчий і виконавчий.


    Антоніна Гальківська - оглядач IT-ринку.

    Календарь

    «    Июнь 2017    »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
     

    Архив новостей

    Нас интересует

    Кто ваш провайдер?

    ОКей Интернет
    КС Паутина
    Киевстар
    Основа
    Другой

     

    Ключевые слова

    Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

    Показать все теги