Задні кишені брюк, внутрішні кишені курток, різні відділення в сумках і рюкзаках - це абсолютно не ті місця, де ви можете і повинні зберігати візитки. По-перше, не зовсім солідно, коли із задньої кишені ви дістаєте пом'яту, і не дуже «свіжу» візитку. По-друге, зберігаючи візитку таким чином, ви дуже швидко їх затреться, вони стануть непривабливими. Тому, купіть собі візитницю. Вона збереже ваші картки в хорошому вигляді, та й виглядати це буде солідно, коли ви презентуєте свою візитку, дістаючи її з блискучою, красивою, акуратною візитниці. У Вас помінявся адресу або номер телефону? Тоді старі візитки викидаємо, і відразу ж замовляємо нові, з більш актуальними даними. Звичайно, ви можете виправити некоректні дані ручкою, і це допоможе потенційним клієнтам отримати інформацію. Але в теж час вони зроблять висновок, що ви несерйозно ставитеся до своєї справи. Одного разу я сам зіткнувся з таким випадком. Хотів замовити побутову техніку в магазині, але в наявності не було, і було запропоновано зробити замовлення, залишивши невелику передоплату. Я зібрався трохи подумати, і мені дали візитку з їх координатами, щоб отзвонился і сказати з приводу свого рішення. Яке ж було здивування, коли на візитці адресу і телефон були виправлені ручкою. Як на мене, то фірма, яка хоче привезти мені техніки на пару тисяч доларів, не повинна економити кілька сотень гривень на якісні візитки Рівне. Відразу склалося враження, що і на техніці вони теж можуть економити, привізши мені телевізор «виправлений ручкою». Перевіряйте візитки на всіх стадіях виготовлення. Написали текст - перевірте, зробили попередній макет - перевірте, замовили пробну почать - перевірте всі на наявність помилок і друкарських помилок. Також давайте візитки своїм колегам і співробітникам фірми, нехай вони подивляться свіжим поглядом, може знайдуть якісь неточності. Навіть коли ви все перевірили, віддали макет на остаточну друк, а через якийсь час прийшли забирати готову продукцію, то ще раз все детально перевірте. Одна маленька помилка на візитці - це в сто разів гірше, ніж кілька помилок в рекламному буклеті. Будьте максимально вимогливі до себе і тексту своєї візитної картки.